Nieuwe reisplannen! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu Nieuwe reisplannen! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu

Nieuwe reisplannen!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

05 Oktober 2013 | Nederland, Haarlem

Hi allemaal,

Na enkele maanden van Nederland en het heerlijke weer te hebben genoten, wordt het toch weer tijd om op pad te gaan. En de tickets zijn geboekt!

Volgende week vlieg ik naar Amerika waar ik enkele dagen in Boston en New York zal doorbrengen. New York wordt een familietrip dus daar heb ik natuurlijk extra veel zin in!

Een week erna (26 oktober) vlieg ik vervolgens naar Addis Ababa, Ethiopië van waaruit ik eerst enkele landen in Afrika zal verkennen en dan doorvlieg naar Azië (waarschijnlijk India / Sri Lanka maar dit staat nog niet vast!).

Happy times ahead!

Kus, Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 50255

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 31 Augustus 2014

Wereldreis 2013 - ???

02 Februari 2005 - 06 Juni 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: