Engeland: Pubs, Pints & Rugby.... - Reisverslag uit Guildford, Verenigd Koninkrijk van Annemieke - WaarBenJij.nu Engeland: Pubs, Pints & Rugby.... - Reisverslag uit Guildford, Verenigd Koninkrijk van Annemieke - WaarBenJij.nu

Engeland: Pubs, Pints & Rugby....

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

25 Februari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Guildford

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje uit Engeland!!! Voor degenen die het nog niet weten en die nu denken dat ik verdwaald ben: ik heb vorige week besloten een stop-over in Engeland te maken om een vriend te bezoeken. En het is super! Het allerleukste om te doen als je een vriend uit het buitenland opzoekt, zijn de lokale dingen, dus dat betekent in Engeland naar de pub gaan...

Ik moet eerlijk zeggen dat het meeviel. Tijdens rondreizen had ik geleerd dat Engelsen luidruchtig zijn, vooral na de grote hoeveelheden alcohol die ze dagelijks drinken... En bij een Engelse pub dacht ik aan een rokerig donker gat waar vies bier getapt werd... Jaja ik zit echt vol vooroordelen!!

Ik moet eerlijk zeggen; ik was niet overtuigd van de smaak van de pints. Maar de pubs waren very decent, zeker omdat ze overal 'non-smoking areas' hadden. Ook zaten er normale mensen die pas aan het eind van de avond soms een beetje luidruchtig deden! Dat viel erg mee dus.

Wat is niet wist was dat rugby erg populair is in Engeland. Gister speelde Engeland tegen Ierland en de pub zat vol mensen die ernaar keken. En niet alleen naar deze wedstrijd, maar ook naar Schotland-Italie en naar Frankrijk-Wales. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het na 1 wedstrijd wel gezien had, het ziet er eigenlijk best saai en simpel uit (maar ja dat zul je van elke sport wel zeggen als je hem niet kent) maar het was wel goed om de Engelse cultuur op te snuiven...

Maar ja, bijna genoeg Engeland voor mij. Morgenochtend vertrek ik naar Chennai, India!!

liefs, Annemieke

ps voor degenen die me per mobiel hebben proberen te bereiken: ik heb mijn simkaart in Nederland achtergelaten. In India koop ik een nieuwe en dan ontvang ik weer graag smsjes :)

  • 25 Februari 2007 - 18:10

    Josette:

    Hai miek! ik had je inderdaad vrijdagnacht een sms gestuurd!Ik vroeg me al af of je hem mee had of niet. Mar dan zo: breek een been! haha heel veel succes en plezier in India! en ik denk aan je! kus Josette

  • 25 Februari 2007 - 19:43

    Tineke:

    ha lieve an!

    fijn dat je het goed hebt gehad in londen!!
    heeel veel goede tijd gewenst in india, en tot mails!!
    ik vertrek morgen naar norwegen voor n week.
    dikke kus en knuffel! tineke

  • 25 Februari 2007 - 19:46

    Mark:

    Hoi Annemieke,

    Indeed, ik dacht al:'Engeland?'
    Viele SpaB in India, ik kijk uit naar je volgende berichtje...

    gdlck,

    Mark

    PS Ik zal eens oefenen met schaken... ;)

  • 25 Februari 2007 - 19:53

    Ess:

    He An,
    Heb aan je gedacht!! Ben nieuwsgierig ook! nouja, heel veel plezier met alles en take care...
    knuffel

  • 26 Februari 2007 - 13:28

    Ellen:

    Hey Annemieke,

    Goed om weer van je te horen. Jammer dat onze date niet doorging, maar dat doen we dubbel en dwars over als je weer terug bent. Hebben extra veel verhalen uit te wisselen.
    Succes met alles wat je gaat doen en een dikke knus van Ellen

  • 26 Februari 2007 - 19:37

    Dénise:

    Hoi Annemieke,
    Een ontzettend onvergetelijke tijd gewenst in India! Maar dat zal wel lukken, met jouw reiservaring! Ik ben benieuwd naar de verhalen die hier op je site komen te staan!
    X Dénise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 50228

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 31 Augustus 2014

Wereldreis 2013 - ???

02 Februari 2005 - 06 Juni 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: