Onderzoek women empowerment in Tamil Nadu, India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu Onderzoek women empowerment in Tamil Nadu, India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu

Onderzoek women empowerment in Tamil Nadu, India

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

19 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Als alles goed loopt met mijn onderzoek voorbereidingen (wat ik wel verwacht!), vertrek ik maandag 26 februari naar Chennai India!!! Ik ga daar drie maanden onderzoek doen naar het process van women empowerment. De precieze locatie is nog niet bekend: ik denk eraan om ergens in een dorpje aan zee te zitten ofzo...
De planning is dat ik 6 juni weer terug naar Nederland vlieg! Vervolgens ben ik waarschijnlijk onaanspreekbaar tot ergens in augustus, wanneer ik gepland heb om mijn scriptie in te leveren...

  • 19 Januari 2007 - 12:01

    Ellen:

    Hee Annemieke,

    leuk om weer eens van je te horen. Alles ok? Met mij wel. Ik heb het razend druk met school, maar 't lijkt me leuk om je nog te zien voor je weer vertrekt. Laat maar weten of je tijd (en zin hebt)

    Groetjes Ellen

  • 20 Januari 2007 - 13:48

    Olaf:

    Goed bezig meiske. :-)

    Heel veel succes met je onderzoek!


    En van harte. ;-)

  • 25 Januari 2007 - 12:29

    Audrey:

    Hoi Annemieke!

    Zo jammer dat ons weekendje Amsterdam laatst niet door kon gaan! Heb je in februari misschien nog ergens een weekend vrij zodat Dénise en ik toch nog bij je langs kunnen komen voordat je vertrekt? Zou leuk zijn!!

    Liefs, Audrey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 50236

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 31 Augustus 2014

Wereldreis 2013 - ???

02 Februari 2005 - 06 Juni 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: