Morgen - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

10 Februari 2005 | Nederland, Nieuw-Vennep

Hallo allemaal,

ik heb toch maar besloten hier berichten op te zetten ipv een groepsmail, dan kunnen jullie zelf beslissen of ik interessant genoeg ben om verhalen van te lezen! (en dan bombardeer ik jullie mailbox niet).
Maar ja, morgen vlieg ik met mijn vader en oom naar Thailand, om daar eerst een week te zitten, en dan een week naar Java en Bali! Tenslotte... Surabaya

liefs Annemieke

  • 10 Februari 2005 - 19:29

    Ellen:

    Hey Annemieke,

    ik wens je een heel goede reis en van te voren ook een heel fijne vakantie.

    Geniet ervan hè!
    Liefs Ellen

    PS Zo'n site is natuurlijk leuk, maar laat je het ff weten als je een adres hebt waar je "echte" post kunt ontvangen?

  • 11 Februari 2005 - 06:08

    Matthijs En Nélise:

    Beste familie,

    Wij hopen dat jullie een goede reis hebben gehad!
    Veel plezier!

    Familie Ravestijn

  • 11 Februari 2005 - 12:59

    Barbe:

    Heej Annemieke,
    Heeeel veel plezier en succes. Geniet ervan, want het zal sneller voorbij zijn dan je denkt (ik spreek uit ervaring ;-))!!

    Liefs,
    Barbe

  • 11 Februari 2005 - 16:50

    Lotte Van Boxem:

    Hey Annemieke! Tuurlijk vind ik het interessant om de avonturen van vrienden in het buitenland te volgen! Ik wens je nogmaals veel plezier, en dank voor de lol die we samen in deze korte tijd gehad hebben!
    "Geef er een lap op!" (Vlaams voor : vooruit met de geit/kom op, geniet ervan/etc.)
    Liefs, Lotte

  • 12 Februari 2005 - 17:04

    Esther:

    He An,
    Wat een idee zeg, zo'n site. Handig, dat had ik ook moeten weten. nou, veel plezier in je luxe hotels he?! En voor ik het zou vergeten, studeer ze!
    xx
    Esther

  • 12 Februari 2005 - 19:37

    Vic:

    Hoi Annemieke,

    Heel veel lieve wensen voor een ontzettend goede reis en verblijf in Indonesie. Ik denk veel aan je nu dat je in Bangkok/Thailand bent aangekomen en de geuren van van houtskool, wierrook, gekookte Pandan-rijst (en heel veel uitlaatgassen), de typische geuren van dat land, kan opsnuiven (ik kan het zelf al bijna ruiken!)

    Ik blijf in ieder geval inloggen. Heb het heel erg goed!
    Liefs van Vic

  • 14 Februari 2005 - 07:55

    Josje:

    Miekje, miekje,
    oh wat moet ik hard schreeuwen nu, maar hopelijk hoor je me wel. Heb veel aan je gedacht dit weekend. Leuk ook dat je een site hebt, dan kan ik je verhalen lezen! Nou geniet er maar van,
    liefs Josje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 50290

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 31 Augustus 2014

Wereldreis 2013 - ???

02 Februari 2005 - 06 Juni 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: