Thailand: Boeddha's, massages & 'gogo' bars - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemieke - WaarBenJij.nu Thailand: Boeddha's, massages & 'gogo' bars - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemieke - WaarBenJij.nu

Thailand: Boeddha's, massages & 'gogo' bars

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

14 Februari 2005 | Thailand, Bangkok

hallo!!!

we (mijn vader, oom en ik) zitten nu in Thailand, waar we eerst een week rondtrekken en erna in Indonesie voor ze me verlaten en het studeren in Surabaya begint. Nou Thailand is best mooi, en we hebben al belachelijk veel tempels en ruines gezien (Rome is er echt niks bij!). Verder de eerste dag een geweldige Thaise massage gehad waarbij de masseuses onder andere op je gingen staan! Hoewel het soms redelijk hard was, hebben we er geen last van gehad, dus ze zullen wel ervaring hebben.
Verder ook in een 'gogo'bar geweest, omdat onze gids het ons aanbeval. Dit is een bar waar jonge Thaise meisjes in hun ondergoed (met een nummer op, bijvoorbeeld nr.54!) staan te dansen en wat drinken met een rijke mannelijke toerist, die dan uiteraard betaalt. Onze gids vond het geweldig en zat driftig mee te klappen, ik vond het iets minder leuk (zeker niet naast je vader en oom!). Maar we gingen snel weg gelukkig en tja het klinkt erg maar dan weet je ook hoe zoiets eraan toegaat hoewel dit nog een 'respectful place' was.
Morgen gaan we op de bekende (?) rivier de Mekong varen en we gaan onder andere ook nog naar een stam met nekringen en we gaan olifant rijden in de jungle!
Nou ik hou jullie op de hoogte, hoop dat alles ook goed gaat in Nederland!
liefs Annemieke

  • 15 Februari 2005 - 10:05

    Ellen:

    Hey Annemieke,

    het is nu dan echt begonnen he. Ik moet je zeggen dat na de carnaval (die je zelf toch ook nog hebt meegmaakt, of niet?) met het slechte weer ook de griep bij mij heeft toegeslagen. Joepie. Maar ja, het moet eruit, dus ik hou me maar rustig. Er is nu geen Annemieke die me crackers komt brengen :( Maar voor de rest gaat hier alles z'n gangetje.

    Genieten he!
    Knuffel van Ellen

  • 15 Februari 2005 - 10:05

    Ellen:

    Hey Annemieke,

    het is nu dan echt begonnen he. Ik moet je zeggen dat na de carnaval (die je zelf toch ook nog hebt meegmaakt, of niet?) met het slechte weer ook de griep bij mij heeft toegeslagen. Joepie. Maar ja, het moet eruit, dus ik hou me maar rustig. Er is nu geen Annemieke die me crackers komt brengen :( Maar voor de rest gaat hier alles z'n gangetje.

    Genieten he!
    Knuffel van Ellen

  • 15 Februari 2005 - 15:50

    Paul:

    Leuk weer wat van jullie te horen!
    Hier ook alles goed, zeg maar tegen pa dat de auto nog heel is, en ja hij kan wel heel hard! Trouwens hebben jullie al een plan verzonnen?

  • 15 Februari 2005 - 16:39

    Vic:

    Hoi,
    je leert kennelijk ALLE aspecten van het Thaise leven kennen....!
    Op een olifant door de jungle klinkt mij beter in de oren dan de berichten uit Oostenrijk, waar mensen momenteel in de dorpen weer ingesneeuwd zitten, door lawinegevaar. Het deed me denken aan St. Anton zo veel jaren geleden.
    Geniet verder daar! liefs van vic

  • 15 Februari 2005 - 20:07

    Audrey:

    Hee Annemieke!

    Klinkt echt super wat jullie allemaal (gaan) ondernemen! Best een vreemd idee dat je op dit moment ergens aan de andere kant van de aardbol rondloopt. Dan was Zweden eigenlijk toch nog heel dichtbij! Leuk dat je ons via deze site van alles op de hoogte houdt. Ik heb nog steeds geen internet thuis of op mijn stage, maar zal proberen zo vaak mogelijk je site te checken.
    Heel veel plezier en veel liefs,
    xx Audrey

    PS Het boek is trouwens spannend (goed kado he ;), het gitaarspelen moet ik snel weer eens gaan oefenen. Jij wil natuurlijk als je terugbent wel een heel eigen versie (ahum) van Breakfast at Tiffany's horen niet dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 50290

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 31 Augustus 2014

Wereldreis 2013 - ???

02 Februari 2005 - 06 Juni 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: