Opnieuw naar Azië!!! - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu Opnieuw naar Azië!!! - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu

Opnieuw naar Azië!!!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

09 November 2005 | Nederland, Nieuw-Vennep

Ik ga opnieuw naar Azië!!!

Ik vertrek namelijk op 25 november naar Bangladesh, om daar voor een NGO, The Hunger Project, te gaan werken. Deze hulporganisatie richt zich op het verminderen van de armoede en honger in Bangladesh door de empowerment of women; dus dat vrouwen zelf in controle zijn over hun leven en zelf geld kunnen verdienen. Onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat dat dé manier is om de leefsituatie van rurale gezinnen te verbeteren, omdat het geld dan ook bij de kinderen terecht komt!

Ik ga waarschijnlijk werken voor deze NGO tot 1 juni, maar mijn terugvlucht is pas op 5 augustus (reizen!) !

Nu ben ik al druk bezig met de voorbereidingen; visum, verzekeringen, heel veel vaccinaties en, jawel, het leren van het bangladese alfabet. Ze hebben daar niet onze normale letters, maar een heel raar en kunstig schrift. En aangezien ik er voor een half jaar heen ga, vind ik dat ik het in ieder geval moet probéren te leren...

Maar ik hou jullie op de hoogte via deze site!

liefs Annemieke

ps voor meer info over The Hunger Project: http://www.thp.org/

  • 15 November 2005 - 09:32

    Arende Tensen:

    Ik wist niet wat ik las. ben je ons nu al weer zat!
    Wij willen je heel veel succes daar wensen en geniet ervan.

    groetjes van Marius, Arende, Jan en Pieternel

  • 22 November 2005 - 16:09

    Ellen:

    Hey Annemieke,

    Jeetje, gaaf zeg. Eigenlijk zou ik je nog wel even willen bellen. Kun je me jouw nummer even mailen?

    Groetjes Ellen

  • 23 November 2005 - 10:41

    Mariëlle De Hair:

    Hey Annemieke,

    Mag ik niet mee? :)
    Ik vind het in ieder geval super interessant en gaaf wat je allemaal gaat doen daar, dus ik hou je site in de gaten!
    Geniet er inderdaad van en héél veel succes met dat alfabet (Held!)

    Groetjes x Mariëlle

  • 06 December 2005 - 10:38

    Mariëlle:

    Ben ik weer!
    Hoe is het daar in Azië?
    En lukt het al een beetje met de taal? heb je het erg druk, ben erg benieuwd naar wat je allemaal meemaakt en hoe dat allemaal in zijn werk gaat daar.

    Groetjes, Mariëlle vanuit het koude NL (Hoe is het weer daar?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 50278

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 31 Augustus 2014

Wereldreis 2013 - ???

02 Februari 2005 - 06 Juni 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: