Brr, het is koud hier... - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu Brr, het is koud hier... - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Annemieke - WaarBenJij.nu

Brr, het is koud hier...

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

11 April 2006 | Nederland, Nieuw-Vennep

Hallo allemaal,

ja ik ben weer in het koude Nederland hoor! Afgelopen zondag kon ik toch mijn ticket regelen naar Nederland! Ik was wel blij, want het is toch minder leuk om met al je spullen op het vliegveld te staan en dan niet mee te kunnen... Nu wist ik het tenminste zeker!

Mijn afscheid was leuk, had zondagavond een klein feestje met mijn huisgenoten en een andere vriend. Pannekoeken gegeten en koffielikeur gedronken! Vervolgens de hele nacht doorgehaald om vervolgens om half zes op het vliegveld te staan.

De vlucht was wel leuk, voornamelijk omdat ik naast een aardige Bengaal zat die in Washington woonde. We hebben gezellig gekletst, en hij vertelde me dat hij binnenkort ging trouwen, over de telefoon!!! Nee, dat is niet helemaal eerlijk, dat was het ergste scenario. Hij zag het 'live' uiteraard meer zitten, maar misschien was dat niet mogelijk, aangezien zijn toekomstige bruid in Dubai zit en hij in Amerika... Hoewel het een door de ouders geregeld huwelijk was, zagen allebei de 'betrokkenen' het wel zitten geloof ik, dat kon ik tenminste uit zijn woorden opmaken. Hij sprak tenminste veel en enthousiast over zijn nieuwe bruid. Was ook nog zo half uitgenodigd, maar volgens mij geldt dat dan niet voor het 'telefoonhuwelijk', toch?!

In Nederland kwam mijn bagage helaas niet aan... Het schijnt nog in Londen te zijn. Ik baal er wel een beetje van, omdat er allemaal exotische spullen en cadeaus in mijn tassen zitten die ik dolgraag wil showen... Ik heb namelijk hele coole Pakistaanse bruiloftschoenen voor mannen gekocht in Bangladesh... Ik had niet eens door dat ze (a) voor mannen waren en (b) voor bruiloften, maar dat hoorde ik toen ik een met een Bengaalse vriend terugkwam naar de winkel om ze voor een goedkopere prijs te kunnen kopen. Hij was helemaal verbaasd, en ik begreep ineens waarom ze zoveel grote maten hadden... Maar ze zijn wel superleuk!

En ik moet heel erg wennen aan de kou hier... Twee dagen geleden zat ik nog zwetend in onze woonkamer, omdat we daar nog geen fan hadden geinstalleerd, en nu heb ik het nog steeds koud als ik een trui aan heb! Ook lijken de straten ineens zo leeg en kleurloos! Maar ja, het zal wel wennen.

Maar aangezien ik dus weer in Nederland ben, wil ik jullie allemaal graag zien/spreken! Ik ben ook weer bereikbaar op andere nummers, namelijk op 0252-686994 en ook op 0648401527!

Tot snel! liefs Annemieke

ps Ik heb ook mijn foto's bijgewerkt, kijk dus snel in mijn fotoboek!

  • 11 April 2006 - 21:34

    Tineke:

    Woow! wat een verrassing je bent er al weer!!! heel leuk om je binnenkort te zien, ik bel je gauw
    liefs tineke

  • 12 April 2006 - 10:07

    Vic:

    Welkom thuis! Het is hier inderdaad koud en grijs. Hopelijk zijn inmiddels je exotische spullen aangekomen om weer wat kleur te scheppen en ik heb me net gewarmd aan je mooie foto's (beter dan nog een trui aantrekken). Heb het goed en tot gauw.
    Groet van Vic

  • 15 April 2006 - 08:59

    Inky To The Bone:

    eeey goed om te horen dat je terugreis zo goed is verlopen :) Cox Bazar en St Martin was heel gezellig maar zoals wel te verwachten was ook wel weer een avontuurlijk tochtje! X

  • 16 Juni 2006 - 18:18

    Saiful Aspea:

    thanks you are still with me and hope my flag is also with u. in your site u can introduce english for me and for the globe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 50245

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 31 Augustus 2014

Wereldreis 2013 - ???

02 Februari 2005 - 06 Juni 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: