Foto's!!!!! - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Annemieke - WaarBenJij.nu Foto's!!!!! - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Annemieke - WaarBenJij.nu

Foto's!!!!!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

07 April 2005 | Indonesië, Surabaya

hallo allemaal,

even een kort berichtje! Afgelopen weekend in een safaripark geweest en daar heb ik foto's van! Het is helaas niet zo avontuurlijk als het klinkt, ik zou het namelijk eerder een dierentuin noemen waar je met een busje doorheen rijdt, alles is namelijk zo voorspelbaar (kleine gebieden waar de dieren in leven zodat je ze wel moet zien en speciale rotsen langs de weg waar dan 'toevallig' de tijger op ligt...). Maar leuk & gezellig was het wel! En erna wat gegeten en gedronken in een heel leuk restaurant, waar je onder andere hele lekker vis (niet voor mij nee) en kokosnotenmelk kon krijgen! Zie de foto's ervan (en ook andere in mijn fotoboek!)

En morgen vertrek ik met een ander Nederlands meisje naar Flores en Sumbawa voor tien dagen! We gaan onder andere een vulkanisch meer van drie kleuren bekijken en misschien wel de komodo draak! uiteraard heb ik er heel veel zin in!

nou tot ziens!

liefs Annemieke

  • 08 April 2005 - 07:09

    Ellen:

    Hoi Annemieke,

    het komt op mij over alsof je lekker een half jaar vakantie aan het vieren bent daar. Hier begint de tijd te dringen. Het einde van het jaar (en mijn studie) komt in zicht. Daarmee wordt ook de werkdruk lekker opgevoerd. Maar ik houd het wel vol hoor.
    Geniet ervan daar want wat je nu allemaal mee mag maken is uniek. En geniet dan ook maar meteen een beetje voor mij.

    Liefs Ellen

  • 08 April 2005 - 08:29

    Esther:

    Hee Miek,
    Volgens mij vermaak jij je wel daar! Leuk om ook foto's te zien. De foto van de tijger is misschien niet toevallig maar wel erg mooi! Hier in Nederland zou de lente aanbreken maar hij heeft zich nu weer teruggetrokken. Verder ben ik bezig met mn toelatingsexamens en het plannen van een vakantie (waarschijnlijk wordt Indonesie een beetje duur) We denken aan Peking nu.
    Nou veel plezier met je vakantie/studie?
    xx
    Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 50287

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 31 Augustus 2014

Wereldreis 2013 - ???

02 Februari 2005 - 06 Juni 2007

Eerdere reizen

Landen bezocht: